poniedziałek, 27 lipca 2015

#7 Ksiazkoholiczka Wita

Witam jak tam wam mija dzien ? Zapewne myślicie kim jestem i skad ja sie tu wzięłam??Otoz nazywam sie Marta i w sumie od dzis zaczęłam współpracować z Marlena i Ada i bede prowadzić taki kącik z recenzowaniem książek(choć w sprawy mody tez troszke bede ingerować  ) także mam nadzieje ze znajda sie jakies ksiazkoholiczki takie jak ja :D jezeli chcecie wiedzieć czy dana ksiazka jest warta przeczytania a wy jeszcze jej nie przeczytaliście lub macie jakies pytania odnośnie bohaterów ksiazki lub samej ksiazki i autorów to piszcie śmiało bede starała sie pomoc oraz bede oceniała surowo jak i pozytywnie Na tym blogu bedzie sie wiele dziać juz sama współpraca jest dla mnie nowym eksperymentem rownież staramy sie cały czas ulepszać wystrój i jest wieele pomysłów do zrealizowania także czekajcie na newsy ! Let's Start !!
Pierwsza ksiazka o ktorej chciałabym wam w skrócie opowiedzieć jest "hopeless " jest to ksiazka Colleen Hoover 
Historia głównej  bohaterki jest bardzo poruszająca jak i same wydarzenia ktore niesie ze sobą są bardzo zaskakujące jezeli sa tu fanki love story too spokojnie jest tez i na to miejsce w tej książce wiec jezeli lubicie  dramaty rodzinne to ta ksiazka idealnie przypadnie wam do gustu 
 Hopeless chyba była pierwsza ktorą bardzo szybko przeczytałam bo w niecałe 3 dni także baardzo was zachęcam do przeczytania mam nadzieje ze zainteresujecie  sie nia tak jak ja 
Dozobaczenia :*
PS: jesli chcecie byc z nami na bieżąco, oglądać nasze snapy to dodajcie nas do znajomych i napiszcie, ze jesteście z bloga. NIE ZAPOMNIJCIE NAM NAPISAC NA SNAPIE, ZE JESTEŚCIE Z BLOGA, BO NIE BEDZIEMY WAM WYSYŁAĆ WIĘKSZOŚCI SNAPOW :( Nasze nazwy na snapchat: weeeird (Adu/makadus-ciemnoblond włosy jakby ktos nas nie rozróżniał), marlenkiam (Marlena-jest na "nasz pierwszy wspólny post"-blondynka), leejaaaaa (ksiazkoholiczka).

MAKADUS: Chciałam tylko dodać, że cały czas pracujemy nad naszym już wspólnym blogiem. Jak tylko zdam prawko i przygotujemy już w miarę bloga to pojawią się pierwsze filmiki. buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz